About Me

 


   

'where there is love there is life'



Assalamualaikum everyone, today I would like to introduce myself. My name is Nurul Izzati Syahirah Binti Ibrahim. You can call me Eyra or Kakak. Nak panggil Jelita pun boleh. Heheheh :)  Saya ni baby March tau, saya lahir 28 March tahun takyah bagitau laa kot. Korang just perlu tahu yang saya berumur lingkungan 20-an je. Saya ada 6 orang adik beradik which is 5 perempuan dan seorang lelaki, yang paling best saya ada kembar tau, alhamdulillah saya bersyukur dikurniakan diorang sebagai keluarga saya. Sekarang saya sedang mengambil diploma pengurusan pelancongan di Politeknik Metro Kuantan. Premis pengajian kami terletak in the heart of Bandar Kuantan. Pada tahun 2021, saya akan menamatkan pengajian saya. Dan insya allah saya akan menamatkan zaman bujang saya jugak (hehehe gatal). 



That's all from me, have a nice day :)







Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

Colour & Composition Elements in Visual Design

Developing Blog